Crtaći

Mnogi kažu da su crtaći samo za decuu.. Hmm evo ja se ne slažem sa tim. 😉 Imam više godina nego svako dete, ali jednostavno volim da tokom doručka pogledam po koji crtać. Nekako me opuštaju i dam može da krene, i uvek ide u dobrom pravcu. Više volim da gledam crtaće zanjući da će me oraspoložiti, umesto vesti ili nešto slično..jednostavno ne volim to.
Možda je previše detinjasto pošto ima toliko godina koliko ih imam, ali mi je lepo i dan mi je lepši i bolji i uspešniji. Kada tako započnem dan, uvek sam siguran da ću završiti sve svoje obaveze. Kada bi me neko video od starijih od mene kako gledam ujutru crtaće uvek me pitaju "Nisi li prestar za to?" Razmišljam, pa ja se odlično osećam i što bi mnogi rekli godine su samo broj. Na crtaćima ne piše do koliko godina su preporučeni, barem ja to nisam primetio. Štaviše, kada bolje razmisli, pa upravo prvi crtaći su bili pravljeni za odrasle i prvi put su predstavljeni odraslim osobama. Gu smo znači kvit. A i iskreno bitnije mi je da se lepo osećam i lepo započnem dan, nego nečije mišljenje o tome da li je nešto za mene ili nije. Šta vi mislite o tome?? Pozdravvv.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje