ljubavne poruke

 1.AKO SI DALEKO NISTA NE SMETA,VECNA LJUBSŽAV TRAJE I DA SI NA KRAJU SVETA ... 

2.KAD NEKOG VOLIS VOLI GA POLAKO, JER SVE STO IDE BRZO IDE I NAOPAKO...

3.Kazu da je sreca biti lep, biti bogat, i imati sve, ali niko od njih ne zna sta je sreca, sem mene, JER IMAM TEBE I SA TOBOM SVE!!...

4.Voli me minut, sat ili dan, voli me stvarno da znam da nije san. Da li znaš kako je kad se za nekog svom dušom boris, kad ga u očima za malo ljubavi moliš, kad poslednji otkucaj svog srca daš, kako je to da li znaš?

5.Napisacu na svim ciglama NEDOSTAJES MI i molicu Boga da te bar jedna tresne u glavu, pa da vidis kako boli kad ti nedostajes nekom ko te VOLI..

6.Tako male stvari cine zivot moj a ono sto mi fali poljubac je tvoj...

7.Jeb** poljupce preko telefona...dodji da se ljubimo kao ljudi...:)

8.Ej psssst! Ja sam porukica koja se sama poslala sa ovog broja. Vlasnik nema pojma! Hocu da ti kazem da misli na tebe i da mu puuno, puuuuno nedostajes!

9.Slušaj! Ovo stvarno nikuda ne vodi! Možda nije lijepo ovako da ti kažem, ali vrijeme je da saznaš! Glupo je to ovako pisati, ali ja bez tebe nemogu disati!

10.Moje oci traze pogled tvoj, moje telo zeli dodir tvoj, moje bi usne ljubile tvoje, mnogo mi nedostajes srculence moje. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje