MORAM TI RECI

 Moram ti reci, ne mogu vise cutati i u sebi prikrivati, zaljubljen sam u tebe, kao duga na plavom nebu, kojoj se ne vidi ni pocetak ni kraj.


Moram ti reci, da dok te nisam sreo, bio sam covek bez snage ljubavi i volje za srecom, pustog srca, cekajuci tebe.

Moram ti reci, bila si mi daleka, a ja covek bez trunke ljubavi, slomljen promasenim emocijama, bez tebe samo pola coveka i praznog srca.

Moram ti reci, a nije mi lako, primila si me kao brod bez posade u svoju mirnu luku, svoje srce, podarivsi mi ljubav, poverenje, i spustio sam sidro, privio se uz tebe, tonuci u tvojim ocima boje mora i neba.

Moram ti reci, sramota me da priznam, spasila si me svih zala ovog sveta, gresnica i svetica, koje su mi unistile i ono malo emocija, srece i osmeha, drzeci me svojom ljubavlju da ne ostanem na dnu, gde si me i nasla...spasi me molim te.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje