poruka

 “Ali, bio joj je suviše sličan. Operisan od svake emocije, plašio se osjećanja koja su ga vukla njoj. Trebali su se, na neki neobjašnjiv način, ne mogavši jedno bez drugog. Ali, biti zajedno, ni to nisu mogli.”

 
“Šta da ti kažem za svoje bivše ljubavi? Da samo jedan je bio poseban? Bi li ti išta to značilo? Kad i ti i ja isti smo… Oboje imamo nekog koga više nemamo." 


"I nisam ovo htjela. Nisam birala tebe, ni nas. Ti si me natjerao na ovo. A zapravo, nisam se baš bunila. Ali proklinjem sebe što sam dozvolila da mi postaneš toliko bitan…”


“Često sjedimo tuga i ja čekajući tvoj povratak. Tebe nema, ti negdje skidaš jeftin ruž s usana nekoj od svojih zanesenih djevojčica. Vjerojatno su mi slične, barem po onoj naivnosti koja me je tako skupo koštala. Nažalost, kad si ti u pitanje sve smo mi ionako bile samo perle vješto nanizane na lančiću tvojih požuda.”>....

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje