Poruke za Dan žena

1. Srećan Osmi mart. Volim te kad se smeješ, volim te kad hodaš, volim te kad pričas, volim te kad sediš, volim te kad pevaš, volim te kad sanjaš, volim te kad ćutiš… Ma, volim te više nego sto slutiš! Srećan Osmi mart.

2. Za ceo svet ti si možda jedna obična devojka. Ali za jednog momka – ti si ceo svet. Srećan Osmi mart ljubavi moja.

3. Na ovaj praznik uživaj u sreći, nek ti ljubav bude saputnik najveći, neka ti sve lepo kroz život šparta i ne samo ovog, već svakog 8. marta.

4. Neka ti svaki sledeći dan bude bolji, neka sve bude po tvojoj volji, i kada pada kiša nek tebi sija sunce. Srećan ti 8. mart.

5. Cveta ruža usred žita, ljubim onu koja čita, ljubi i ti onog ko šalje, pa nek ruža cveta i dalje! Srećan ti 8. mart.

6. Da imaš para ko blata, da ti bar tri puta poraste plata, vreme je da i ti proteraš kera i nađeš sebi dobrog švalera, budi uvek spremna na start – Srećan ti, ribo, 8. mart…

7. Da uvek budes luda, da osmeh nosiš svuda, da ti nikad ne fali para, da te ne zezne neka budala, jer mi smo najbolje za sva vremena, ma srećan ti Dan zena!

8. Da budeš puna kao brod, da sve muškarce bacaš na pod, mi smo ribetine, oni su škart, srećan ti ženo osmi mart!

9. Svaki nam se dao, svakome se digao, najbolji nas stigao, sve ih zajebavale, u zdrav mozak jebavale, žive bile i na vreme dobile! Srećan Osmi mart.

10. Evri ti iz džepa virili, zlobnici u dupe pirili, puno te tvoj dečko voli, a za ostale nek te uvo boli. SREEEEĆAAAN 8. MART…

11. Vetar duva šljive opadaju, prasad ih jedu da ne propadaju, a meni se tvoje oči dopadaju, iako su kao farovi od Fiće, ti si meni najdraže biće. Srećan Osmi mart.

12. Volim te što si najlepša bajka i što si rođena da budeš baš moja majka. Srećan ti osmi mart.

13. Lako mi je da budem najbolja kada me rodila najbolja žena. Srećan Osmi mart najboljoj mami na svetu.

14. Ne postoji žena samo da se zove tako, ne postoji žena da se zaboravi lako. U životu postoje samo žene prave, a takve kao ti svoj dan slave. Srećan ti 8. mart!

15. Budi ponosna što si žena, mudra i dostojanstvena! Lepa, topla, hrabra, a nežna, važna i neizbežna. Po srcu ujedno i slaba i jaka, uloga naša nije laka. A ko još lake stvari ceni! Srećan Osmi mart.

16. Želim sve najbolje za Dan žena, meni najboljoj ženi na svetu… CMOK

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje