Šta mislite o ljubavi??


Ćao drugarii... Evo već neko vreme sam budan, i uz jutarnju kafu koju razvlačin, palo mi je jedna divna pomisao. Ta misao mi se celog jutra vrti po glavi. Da li mi znamo šta je to ljubav? Da li smo je nekada osetili, dodirnuli, držali u ruci ili nešto slično?? Moje iskreno mišljenje jeste to da je ljubav nešto najlepše što može da nam se dogodi. Nekako kada je osetiš drugačiji si čovek. Nisu to neke nagle i velike promene, možda ipak jesu.. ali znaš da si mirniji, veseliji, srećniji, ... i što je najbitnije voljeniji. Kada osetiš ljubav imaš osećaj da možes sve da uradiš i završiš. Nekako si pun energije i elana, spreman na nove akcije i dostignuća. Samo gta jedna osoba ti je u glavi, i mami ti onaj sladak detinjasti osmeh na licu.. Ehhh ništa lepše od toga. Smešiš se i rado se prisećaš trenutaka provedenih sa voljenom osobom. Analiziraš u glavi pokrete voljene osobe, njene reći, mimiku lica.. ma svu. Jednostavno budi neku draž u tebi, i mnogo si raspoloženiji i smireniji. Jednom rečju opijen si srećom i ljubavlju... Šta vi mislite o tome?

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje