Verujete li u ljubav na prvi pogled?

 Verujete li u ljubav na prvi pogled? Ja nisam. Do skoro. Štaviše, bio sam jedan od onih koji su nehajano odmahivali rukom i smejao se romantičnim budalama koji su svoje nade utapali u sladunjavo maštarenje o ljubavi na prvi pogled. Nisam verovao, a u dubini duše silno sam želeo da me spuca pravo u čelo neopisivom silinom, dok se pogledi sreću, a srce varniči. Mislio sam da je to samo mit i ništa vise od toga. "Ugledaš nečije oči prvi put i zaljubiš se", ma važi. Zvučalo je previše dobro da bi bilo istinito... A onda ugledaš ne baš bilo kakve oči. Već smeđe, njene. I prvi put osetiš to nešto i znaš da će ona biti centar tvog sveta. Pomalo neshvatljivo, a sa druge strane, i veoma čudno. U tom trenu shvatio sam da sam oličenje one romantične budale, i nije mi žao zbog toga. Zahvaljujući njenom pogledu osetio sam neku toplinu u meni, i prijalo mi je. Bio sam srećan i voljen. A svet oko mene kao da je dobio neke druge boje, mnogo lepše i veselije. Sve je išlo lakše i opuštenije. Kada sam nju držao za ruku znao sam da mogu da postignem i ostvarim sve. 💕😍🥰

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zaljubljivanje

Citati o ljubavi

ljubav i ljubomorisanje